۴ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۰:۲۲

حجت الاسلام ترابی:

کاندیداها خدمتگزاری به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند

کاندیداها خدمتگزاری به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند

دامغان-خبرگزاری مهر: امام جمعه دامغان از کاندیدای شوراهای اسلامی شهر و روستا خواست که خدمتگزاری به مردم را در سرلوحه کار خود قرار دهند و به بیان مطالبی بپردازند که قابلیت اجرایی داشته باشد.

حجت الاسلام سید محمود ترابی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تاکید بر اینکه کاندیداها خدمتگزاری به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند، اظهار داشت: نظام ما یک نظام اسلامی است و در این نظام پذیرفتن مسئولیت به منزله خدمتگزاری بهتر و هر چه بیشتر به مردم است.

وی با یادآوری اینکه رهبر کبیر انقلاب همیشه خود را یک خدمتگزار به مردم می دانستند یادآور شد: امام خمینی (ره) خدمتگزاری به مردم را یک افتخار بزرگ برای خود می دانستند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دامغان تصریح کرد: نامزدهای شوراهای اسلامی شهر و روستا باید با تاسی از رهنمودهای گهربار امام راحل خدمتگزاری به مردم را از الان در خود تقویت و آن را یک افتخار بزرگ بدانند.

وی ضمن تاکید بر اینکه همه کارها باید برای خدا باشد اضافه کرد: برای خدمتگذاری به مردم از خدا کمک بگیرید، که اگر در هر کاری خدا را در کنار خود داشته باشید، پیروزی و موفقیت در آن کار حتمی است.

امام جمعه دامغان خاطرنشان ساخت: این شهرستان با حدود 100 هزار نفر جمعیت شهری و روستایی نیازمند خدمتگزاران متعهد است و باید تلاش کرد تا افرادی وارد شوراهای اسلامی شهر و روستا شوند که با برنامه گام بر می دارند.

ترابی اظهار داشت: کسانی که انتخاب خواهند شد توجه داشته باشند که مردم باید خدمات شهری را با تمام وجود لمس کنند و فقط فکر شهر یا روستای خود باشند و مردم را فراموش نکرده و از خدمتگزاری غافل نشوند.

وی در خاتمه گفت: امیدواریم که نامزدها بتوانند راه خدمت و خدمتگزاری را به سلامت پیموده و در جهت رشد و توسعه منطقه گام بردارند.

کد خبر 2039357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha